torsdag den 21. oktober 2010

Har fået en blog i gave...

Vidste slet ikke man kunne få en blog i gave, men det var hvad der i dag dukkede op i min e-mail-indbakke fra min fantastiske kæreste. Han havde oprettet en blog til mig! En blog han håbede ville give mig mulighed for at dyrke min store interesse for have, botaik, blomster og alt andet grønt endnu mere. Blev overrasket og enorm glad for at han på den måde gang på gang overrasker mig med sin betænksomhed og kærlighed til mig. Gjorde mig måske endnu mere glad fordi han dermed prikker til en drøm jeg har gået med de sidste 5 år. For 5 år siden flyttede jeg i et rækkehus og fik dermed for første gang min egen lille have. En have jeg  ville gøre til mit eget lille paradis. I den forbindelse opstod tanken om at få min egen hjemmesiden hvor jeg kunne dele udviklingen og årets gang i min have med alle andre botanik intresseret. Tak til min kæreste for "bloggen" og velkommen til min blog :-)

1 kommentar:

  1. Hej Britta.
    Jeg blev rørt over din start som blogger.Så velkommen til blogland,din side vil jeg gerne følge.
    Hilsen og go! vind med pardiset..

    SvarSlet